Wednesday, May 8, 2013

Mekar Semilu

Hari ni genap la sebulan lola pakai produk kecantikan wajah dari mekar semilu, jadinya nak berkongsi la  berkesan atau tak pakai produk ni. Lola beli set untuk kulit kombinasi, resdung dan jerawat pasir.

Alhamdullilah seminggu pakai mekar semilu ni dah nampak kesan nya..hubby tegur kata muka nampak sexy.. tak percaya apa yang hubby kata..cukup dua minggu guna mekar semilu tanya hubby balik ada nampak apa-apa perubahan tak kat muka ni.. hubby kata " muka ayang nampak sexy dan putih berseri" jadi lola pun tunjuk la produk yang lola guna ni pada hubby.


terdiri daripada sabun propolis, toner zam-zam dan pearl krim. tiga benda ni je yang lola guna..

Cara nak guna pulak.. basuh muka dua kali sehari dengan sabun propolis -> waktu bangun dan waktu nak tido. setiap kali lepas pakai sabun propolis, lap kan muka dan spray toner zam-zam kewajah..dap-dap dengan jari supaya serata seluruh wajah dan leher. sebelum tido sapukan krim mutiara ni..dah siap.. tunggu hasilnya dalam dua minggu..

 Alhamdullilah produk ni serasi dengan lola..harap berterusan.. so kepada sesipa yang masih tercari-cari produk kecantikan wajah bole cuba mekar semilu ni okey.. semoga kita semua dapat wajah yang cantik, putih dan berseri.

6 comments:

  1. hmm...1st time dgr nma produk ni
    beli mana dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje je cuba produk ni..alhamdullilah serasi..momoy bole beli dekat forumer cari.com....gi je dekat board petua dan kecantikan..ok..dah try nanti kasi review ek.

      Delete
    2. thx dear
      oh tak beli kot. sbb kulit sekrang xde apa2 masalah serius.
      tapi rasa nak view produk sbb mcm menarik =)

      Delete
    3. ok...tp serius krim mutiara dia buat kulit putih berseri tau.. :)

      Delete
  2. Saya ada jual produk ni...boleh tgk page fb MEKAR semilu JOHOR..

    ReplyDelete
  3. Saya ada jual produk ni...boleh tgk page fb MEKAR semilu JOHOR..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...