Wednesday, April 3, 2013

Apple Cider Vineger Review

Setelah hampir dua minggu mengamalkan cuka epal, saya nak kongsi kesan pengambilan cuka epal ini kepada saya.. sebelum ni saya ada buat entri pasal kelebihan cuka epal ni di sini .

Kesan positif : Badan rasa bertenaga, rasa nak bersenam tak de nak tangguh-tangguh lagi.., selepas minum mesti sendawa... banyak angin kot..hehehe

Kesan negatif : Dekat dagu naik jerawat, kemudian sapu cuka tu surut kejap..pastu naik lagi 1-2 jerawat dekat tempat yang sama... sebelum ni muka ni dah jarang sangat-sangat nak naik jerawat... waa..waaa.. nak nagis pulak.. lepas tu naik bintik-bintik merah kat badan dan lengan..jadi terpaksa berhenti minum dulu dalam seminggu gitu...kemudian dah nampak surut jerawat tu dan bintik-bintik merah di badan terus hilang...syukur sangat.. nampaknya saya memang tak sesuai la dengan cuka epal ni.. harap muka saya kembali macam dulu balik..tiada lagi jerawat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...