Monday, August 27, 2012

Simplysiti Starter Kit

Dato Siti ni memang berhantu la... dulu-dulu bila dengar lagu dia masa mula keluar rasa cam ok je.. pastu bila dengar selalu rasa best la lagu-lagu Dato Siti ni.. memang banyak lagu-lagu dia yang aku suka.. dia pun aku suka sebab still maintain comel sampai sekarang..
berbalik kepada produk dia.. memang aku rasa nak try.. bila dah start membeli barang siti ni dah terjebak la pulak..nak beli produk yang lain pulak.. memang berhantukan Dato Siti ni...

ni dia simplysiti starter kit range new age sebenarnaya nak beli dermagic tp dah out of stock pulak

rupanya dalam starter kit ni ada bb cream dan cleanser je.. pastu dapat free night cream
yang bestnyer night cream dia.. sebab.. kat tepi kening aku ni naik satu jerawat..dalam seminggu gak rasa tak surut-surut sampai hubby tegur.. kebetulan baru beli produk ni... night cream dia ni bole pakai 2kali je.. so bila pakai terus surut jerawat tu... pasni kena beli botol besar pulak sebab berkesan pada aku..
bb cream dia ok jugak... nanti dah abis memang niat nak beli set ni la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...