Saturday, August 4, 2012

Simplysiti lipstik and gloss

Hai... hari ni aku nak review pasal lipstik dan gloss simplyct.. aku beli color day dream memang best lipstik ni





ni la color dia yg seakan-akan peach oren.. memang buat aku jatuh hati.. first time tengok color ni terus aku nak beli tanpa teragak-agak untuk tengok harga..

color dia natural je kan.. jenis matte memang aku suka sangat.

ni gloss dia color pink... i like..


lepas sapu lipstik tadi bole le sapu gloss dia..serius cantik.. aku suka bangat dengan lipstik ni... kalau habis harus aku beli lagi.. rasa macam nak try barang simplysiti yang lain pulak.. gloss ni mula-mula je melekit.. sapu kat bawah bibir just ketip bibir dan rata kan seluruh bibir dengan jari,,dah siap.. gloss ni cepat meresap dan kering.. tapi hasilnyer nampak cam basahkan.... tu yang best..sebab aku suka sangat lipstik ni kat umah pun aku pakai..hehehe




2 comments:

  1. cantik!
    lip gloss tu paling momoy suka
    tapi dengan diri momoy
    peach tu kurang menawan kalau di lips momoy
    huhu...
    mahal tak sis?
    ada jual lip gloss saja tak
    tetiba terbeknan
    hadoi

    ReplyDelete
  2. memang cantik.. harga ok la..sbb dah suka..
    lip gloss saje pun ada jual dik.. beli jgn xbeli tau..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...